Chillar på altanen

Just nu sitter jag och chillar på altanen medans min näsa rinner lite smått. Jag har nyst flera gånger idag också? Jätte skumt. Lagom varmt idag, har på mig ett stort linne från Berlin och barre chillar med lite Cola.
Idag har jag haft prov på 'Turismens Historia' och haft entreprenörskap. Mellan rasten på sista lektionen sprang jag, Jonna och Maja ner till stan&mc och köpte Frappe Caramel. ASGOD.

Just nu back-upar(?) jag min skoldatorn som ska vara inlämnad imorn 14.00, annars är jag förövrigt hel ledig imorgon! Fett soft. 
Test fotograferade lite med kameran förut haha, glömde ta av tratt grejen som sitter på, menmen ser lite kul ut. Jag SUGER på att fotta så, feel free to skratta liksom. Nu ska jag straxt in till soffan och ta en dvdskiva från min Gossip Girl box och kolla lite på de på tvn hihi :) Hajdååååå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0