bättre än bäst

Varför har jag inte bloggat för??? Helt borta :0
Måndag- Redovisningen, gick toppen bra!
Tisdag- lekte pictionary och fick feedback och betyg på redovisningen. Sen fick vi sluta.
Idag- Kollat film med klassen, skulle egentligen sett Ice Age 4 men de funka inte så de blev mr bean på semester. JAG HATAR DEN MANNEN, vill bara slå han, han är ju inte ens rolig förfan? Ajja! Jag Jonna och majis tjocka oss med chips popcorn läsk fudge osådär sen lunch, fick reda på betyg på matteprovet.
Sen sluta vi, stan och äta och handla sista julklapparna, sen kolla på musikklassernas julkonsert i Louis degeer hallen.
Dem första 6 låtarna hållde jag på seriöst att somna, FATTAR INTE att man år efter år misslyckas på något sett med repertoaren? Solisten såg ut som hon hade skitit på sig också HERREGUD! Annars var sista halvan bra! :D

Imorn börjar jag 10, ska träffa majis i rese så ska vi ta oss mot teknikhallarna och kolla på när lärarna och nåra elever spelar sen slutar vi och vi ska fixa present till mentorn hihi. Nu säger jag och min ny skrivna roman:GO'KVÄLL!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0