Fredag

Igår var en riktigt körig dag, men jag hade hur kul som helst ! 😊
Hade svenska sen vid 10 åkte jag maja Jonna och Amanda bil med vår bästaste mentor till Finspång, där serverade vi glögg, duka bord, servera mat, efterrätt kaffe osv till ungefär 80 pers(?), det var någon slags invigning!
Sen på hemvägen svängde vi in på rusta och köpte en svart julgran och en lila dammsugare till hotellet HAHA❤

Väl hemma dunkade jag och Jonna på hos mig, fixa oss, drog ner till stan åt, träffa Tommy o fixa lite grejer sen ner till rese o träffa upp resten av folket sen åkte vi till Finspång igen HAHA.
Askul "klassfest" ! Fin klass jag hamnat i kan jag ju säga :) kände att det fucka ur lite för mycket i sluten så drog jag och Jonna hem och fick skjuts från rese hem av hennes brur. JÄVLAR VAD LÅNGT DET BLEV. Ajja, snart ska jag rida sen kommer min pojke :) vi ska fira mig med thaaa släkten, Hejhej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0