Trött chey

Tjeeeenare tjeeenare bloggen!

Imorse mötte jag upp maja i rese, vi gick till hemköp och handla sallad sen tog vi oss mot teknikhallarna där skolans fotbollsturnerint höll hus!
Åt vår sallad och tittade i 20 sen drog vi oss ner till stan, leta present till
Mentorn. Sen till Kungsgatan sen åkte jag hem.

Sen vid halv 6 åkte jag ner till stan och träffa Jonna. Drog hem till sebbis och sminka Jonna, sen började lite roligt folk ramla in titt som tätt. Inte för att jag skulle gå på själva huvudfesten men najs och va med på förkröket och observera omgivningen HAHA. Höll på och bränna upp lägenheten där ett tag.

Drog och hämta mc och nu ska jag sova! Blir upp imorn vid 9, ner till stan och köpa lite grejsor sen hem och fixa mig och sen ner på stan träffa antagligen tjejorna sen blire avslutning, räkmacka och klassavslut(eller ja typ lite fest). PÖSS

Jag kanske ska bli makeup artist ist??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0