Sommaren Är Kort

Ja, nu är det sommar lov, redan.
I höst börjar jag i gymnasiet vilket ska bli kul, men samtidigt läskigt.
Men först har jag en hel sommar framför mig.
Och om en vecka åker jag till Grekland, vilket passar perfekt. Eftersom det ska regna i 2 veckor framöver. Ohyes!

Igår träffade jag Irma, vi var på Hagebyskolans avslutning och så åt vi glass, på kvällen så var jag på fältet och red i solen, underbart!
Idag eller ja.. för 2 timmar sedan hoppade vi bana och ja, regnigt var det iallafall men kul även fast min hals gör ont och jag är täppt.
Nu ska jag äta och kolla vintergatan, världens bästa program för dem som inte sett det. Sedan städa mitt rum, känns som allt kommer rasa ihop snart annars hehe. Ikväll ska vi fira Farmor. Tack, Hejhej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0