I've been down this road before. My heart is beating fast, I'm breathless. It feels like walking on glas. I just wanna sleep, and dream about what I should've done.

jag är så JÄVLA TRÖTT PÅT. Gud vet hur många jävla texter jag har skrivit dem senaste månaderna, eller ja, snart 1 år. Hur många minuter har jag spenderat att tänka 100 tankar, och fått en stor klump i halsen pga av det.
Det bokstavligen hugger till i hjärtat och i magen, och tårarna vill rinna. Varenda jävla gång jag ens tänker tanken. Varenda gång jag ska äta kan jag inte hjälpa att tanken dyker upp och jag tappar aptiten. VAD ÄR FELET PÅ MIG? Jag orkar verkligen inte.
Vad ska jag göra åt all jävla energi som jag får ut? Det räcker inte med att skriva ner det i ord 100000 gånger. Om ens ställa mig på ett högt berg och skrika alla mina jävla åsikter, tänkar, hur ÄCKLAD JAG BLIR, hur ONT det gör, hur ledsen jag blir, hur besviken(?) jag blir, hur arg jag blir, hur ful du din jävla uppstoppade kratt sjungande dansande  flodhäst PLATT FACE  är ( nu kommer gud straffa mig, man ska vara snäll) , hur förbannad jag blir, för när du förstör, du vet inte att du förstör, men du bara gör det ÅÅÅÅÅÅH. så blir jag faktiskt ledsen.
Jag blir så ääääääääääcklad. Finns inte ord till hur mycket det bara känns inom mig. Kan du bara dra åt helvete? FAN vad grov i munnen jag är. Men jag skiter just nu fullständigt i det. 1 år, ett jävla år, har gått när du försvann, försvann också problemet, jag levde livet (haha) men ja , jag kunde faktiskt ha kul, på riktigt.
Allt är bra just nu såklart, men då kommer du också tillbaka. Något man får med på köpet. Utan att ha egentligen önskat om det.
Utan mina vänner hade jag aldrig kunnat gå igenom det helt, Fia du vet, Jonna du vet, Lisa du vet, Saydi du vet, ja alla vet nog.
Jag bara skapar mina egna problem om och om igen. Jag ska ta den här energin och försöka få ut något bra av det, livet är för kort för att jag ska irritera mig på det som var innan.
Jag KAN OCKSÅ, jag har gjort det förut, jag kan göra det igen.
Även om jag ska försöka glömma bort det här, * de här * herregud vad är det jag skriver? Hur ska man utveckla *de här*? jävla CP SKIT SOM JAG HATAR så jävla mycket kommer aldrig kunna förklara, det får inte ens plats i universum, hur jävla mycket jag HATAR DET HATARHATAR, så kommer du alltid ha förstört massor, eller ja vafan skriver jag? ni.

Det är tur att jag har Party Rock Anthem och peppande vänner som tar mig igenom natten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0