Natts bloggning

Här kör vi på en natt blogg, som jag oftast brukar köra på!  ;)
Ingen lust att blogga, eller vara trevlig för den delen heller just nu... Men men..
Logi på morron ( äta pepparkakshus & skriva 2 rader på mitt PL i tre timmar), sen lunch och matte. Vart inte så mycket gjort där heller,..

Trött på vädret är jag redan... klarade kanske 20 min ute förut med converse, innan fötterna var redo att ramla av! Förr-förra vintern sprang jag runt ute varenda kväll med tunna leggins och fjortisjacka?! Fattar inte alls hur jag pallade det? Börjar redan bli gammal tror jag...

Vill bara att morgon dagen ska rulla på snabbt, så det kan bli helg så jag får träffa min pojk hehe. Ha de bra så bra !:*

Jag ska ju inte ljuga och säga att jag inte blir sugen på att åka skidor dock... Det är fanimej askul och köra stört lopp rakt ner !!! Saknar att åka in i väggen och tappa skidan och ramla av liften på romme alpin :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0