Onsdag

Jävla helvetes morgon rent ut sagt!!! Vaknade 07.12 och jag måste gå 07.25, FETR BRA.
Missade både bussen och spårisen. Sen som en räddare i nöden kommer en vit främmande buss, tog den och hoppades på att komma till södertull vilket jag gjorde!
Väl i södertull träffar jag Jonna, sen kliver vi på en buss! Som vi trodde var 483... Men NEJ, det var 433. Så istället åkte vi till kungsgård, så vi får gå därifrån till 119 och kuta från väster tull.

Aa efter skolan hade jag och Fia ett litet möte, vi gick till bagarstugan och fika och gick igenom lite granna!

Nu ska jag sova för jag är jävla trött på allt nu. Godnatt !!!

Blev en till sallad idag ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0