Tjabbalabbalapoooolarn!!

Ae tänkte ju blogga lite men jag känner mig lite förskyld helt klippt är de så det går ju inte tyvärr HAHAHAJA .... Nae vars!!

SEG kom och hade lite presentation idag i aulan. Måste helt ärligt talat säga att jag fick mig en tankeställare vad jag verkligen vill göra efter gymnasiet.. Det har verkligen fått mig på andra tankar och insett hur långt man egentligen kan gå om man har rätt inställning! Schweiz here I come, ae kanske inte riktigt än men i vår kanske det blir ett besök på öppethus ;)

Efter skrev vi lite PL, sen lunch och matte. Kolla runt på stan också och åt lite hehe. Nu är jag hemma i skyyyyype!!! Bye bitches! :D

Jonna rev sönder sin tröja HAHA.



Kommentarer
Jonnis

I rock. New stil! Trendspotter haha

Svar: riktig snygging loooo!
jamne.blogg.se

2012-11-21 @ 22:24:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0