Torsdag

Även om jag ogillar torsdagar väldigt mycket, så har den här dagen gått väldigt bra!
Engelska på förmiddagen, lämnade in uppsatsen och gjorde en extra uppgift.
Lunch sen idrott.. Eller ja.. Vår idrotts lärare pratade om 'sömn' i en halvtimme sen skulle vi... Håll i er... SOVA??? Man ba: VAAAH? Jo skulle alltså sova! Vi fick en madrass, släckte ner och han satte på djungelljud.
Jag som tänkte att " Ne jag kommer inte somna !" Jorå! Nog somnade jag till ett slag och dessutom vaknade jag upp efter en kvart med dregel HAHHAH.
Sen när vi sovit 40 min hade vi rast sen gjorde klar uppgifter sen slutade vi!

Shoppa lite efter skolan hihi sen hem städa och äta! Peace broes!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0