Nu ärrr deeeee fredags mysssss

ÅH hihi det är fredag. The week is over, fan va fort veckan har gått! Känns som det var igår det va måndag, ajja nu kör vi på helg!

Sluta 11 förut hade bara svenska. Asså jag tycker verkligen om lärarn asså HAHA vi hade rast vid 9.20 sen kom vi tillbaka till klassrummet vid 9,50 och vänta på att hon skulle öppna klassrummet, sen kommer hon 9.51 springandes i korridoren HAHAHAHA och ba fortsätter springa förbi klassrummet och ba: ojdå, här va vi ju!! och springer samtidigt som hon gör en U sväng på 2 meter.

Aa sen efter kriget i matsalen, drog ja och Jonna mot stan för och köpa lite sen mot hageby. Nu ska jag göra iordning och dra mig mot fius hehe.
Ha de fint!!!


(fias bild) bild tagen med fius kamera på mig och fiius från grönalund i maj hihi :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0