Trouble Trouble Trouble

Varje vecka  är det torsdagar som jag hetsar upp mig för eller aa, det är sämsta dagen på veckan. VERKLIGEN.
Engelska okej men nej fyfan inte längre och idrott. FY-helv-ete.

Men nu är dagen i alla fall snart slut, tack gode gud för det! Sista judo lektionen idag också, faktiskt lite sorligt, men nu kan jag kasta folk över min rygg hehe, so watch out peeps!!!
Enligt läraren så har vi 'lärt oss grunderna snabbt, som egentligen nybörjare skulle ta upp till 3 månader vanligt' så attteeeeeh, lite skills har man ju ;)

Efter drog jag och jonna ner på stan som vanligt, sen åt jag o sådär sen tog mig hem. Nu dunkar jag Taylor här för fulla mugga åååå helvete va bra 'Red' albumet är.

JUST DET, hållde på och gå i taket när jag såg hur jävla fint allt är ute, asså färgerna och allt. Var tvungen och fotta lite rjugewrgtbwugbutrh. Tänkte liva upp bloggen med lite härliga bilder snart dårå! Tack och hej! :D

Är man snygg så är man! Finns inte så mycket att göra åt saken ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0