Tursdag

Tjenare!
Dagen började ju som ett rent helvete kan man ju säga. Träffade Ruvejda (det var ju iaf kul! :D ) sen började det med att bussen kom 10 minuter sent, sedan när den äntligen är i Södertull och jag ska kliva av så öppnar inte chafför jäveln dörrarna? Nae så alla står ju där och vill ut? Idioten öppnar längst fram så alla kan kliva in men inte för oss som vill gå av, så jag fick ju tränga mig ´längst fram och gå av. Jävla mongo jävel asså gjuiertjguitiugtd3wg.
Fick SPRINGA in och upp för alla trappor för att ens hinna i tid.

Kul och intressant inlägg men aa. Idrott efter lunch, och nu är jag äntligen hemma och ska sova en blund. Godnatt peeps, hörs latero :D

Kände för en lite sommrig bild från förra året, saknar värmen :(
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0