Helkul lördag!

Klockjäveln ringde vid 09.30, tog mig till stallet och red Giza.Vilken jävla underbar häst asså, gick huuur bra som helst.
Jag hade så mycket energi att göra med, gjorde det väldigt bra faktiskt!

Det blev snabba puckar hem, fixa sig och sen kom Fius, vi hängde på aktiviteterna som mitt bostadsområde eller man ska säga höll i, sen drog vi till " Mirum Galleria ", när vi köpt tuggummi så hör vi att ANDREAS WEISE sjöng på scenen, sprang som as och tog en fin bild efter han sjungit! :)

Sedan tog vi 2an till Matteus gården, lyssna på när nån snacka om gud, förstod ungefär 3% av vad hon babbla om. Seeeeeedan åkte vi in mot city, åt köbab och hängde på hc.

Kände att det här blev asalångt, nu ska jag äta och chilla för mig själver! Go'kväll


Bilden jag tog på Fia blev helt jävla suddig eftersom jag stog och skakade-.-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0