Onsdag

Hur kommer det sig att jag får för mig att skriva här på onsdagar? haha. Sist jag skrev var onsdagen förra veckan tror jag :O . Fint.

Började dagen med frukost på Grand med klassen och avslutas i sängen med en chipspåse.. kan det bli mycket bättre? TROR EJ DET! Mycket skrattig dag om man ska summera det hela HAHA.

Imorn är det helvetesdagen enligt mig, engelska ( ja det är kul med engelska men fan nej näe nej. ) och sen idrott, nej nej nej nej. USCH.
Ska i alla fall träffa Fius bjärbos imorn! Grattis pinglan min, bästaste tjejen. 16 bast, ujujuj!!!

Nu ska jag avsluta inlägget, tack o hej !!
Grattis bruden!!! <3


Kommentarer
Din pöjk

Hejhejhej gullet tänkte ba säga att jag hittade din blogg fastän den är lite hemlig heheheheh!! Så jag tänkte kika förbi nån gång ibland o sådär om du inte har något emot det hihi puss!

2012-09-23 @ 15:56:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0