Snart är sommarn' här

Man kan säga att solen i stort sätt har gjort min dag. Började 12 idag, gick till spårisen under en klar blå himmel. Man kunde till och med se de avlånga molnen som skapas av flygplanets avgaser hihi.

Efter skolan åkte jag hem och åt lite sen frukost haha, sen åkte jag ner till stan och tog expressbuss till Linköping. Jag satte mig alltså själv på bussen för en tripp med mig själv HAHA.

Missade dock bussen hem.. Stog på samma sida som jag brukar när jag ska hem till pojken och tänkte direkt att det här var rätt sida att stå på.. MEN NEJ, chauffören med vitt långt hår och näspiercing (vill tillägga att han var en man) sa; men nej min vän , ska du till Norrköping är det den andra sidan du ska stå på. HAHHAHA <3
Gick in på netto och undrade om det är någon annan som nån gång gjort som jag... Missat bussen och spenderar 20 min inne på netto... Tror jag är gaaanska så ensam om det. LOL

Rhodos var ganska fint ändå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0