You'll never know

Helt otroligt att folk ens fortsätter att besöka min blogg trots att jag inte ens har bloggat på decenier? 
Har ganska bra skäl. Tappade lusten där ett tag och har inte haft något internet hemma. THAT'S THE CASE!

Slutade faktiskt 10:40 idag, men är fortfarande i skolan! Har precis kompletterat ett prov och sissodära. Snart ska jag dra mig mot  spårisen för att åka ner till rese och träffa min pojke hihi. Livet är bra ibland!

Jag har en sådant suuuug efter sommar kläder, kunna gå i shorts och linne, eller i alla fall en tunn jacka! 
Får väl stå ut med snön ett tag till ....

Fin bild på mina kompisar från April/Maj förra året, Innan premiären på vår musikal :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0