Everything will be alright

Hej bloggen. 

Jag har inte bloggat på ungefär, sådär, cirka, runda slag, typ en månad snart om jag inte har helt fel? Det har bara inte blivit av. Men jag bestämde faktiskt igår eftermiddag att jag ska börja uppdatera igen, även fast det är för min egen skull.

Idag var jag i skolan.. no shit. På förmiddagen hade vi ' Service & Bemötande ' - och vi jobbade med
' Skyltning & Presentationsteknik ' (om det var så det hette?). JAG, personligen tycker det är de roligaste vi gjort i hela kursen i alla fall ... Min grej som jag är bra på haha. 
På eftermiddagen hade vi ' Konferens & Event ', vi håller på och förbereder ett eget evenemang som går av stapeln om sissodär 4 veckor. Håller bland annat på att filmar klassen i olika delar, DET är kul.

Nu blir det snart sov dags, lite JS, laddat inför NP imorgon bitti. Ciao mes copines.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0